عبدالستار ایدھی فوجی اعزاز کیساتھ سپرد خاک

معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی قائداعظم محمد علی جناح اور سابق صدر جنرل ضیاالحق کے بعد تیسری شخصیت ہیں جن کی میت کو پاک فوج کی روایتی گن کیرج وہیل کیرئیر کے ذریعے اسٹیڈیم تک پہنچایا گیا جب کہ وہ پہلے سویلین پاکستانی بھی بن گئے ہیں جن کی مکمل فوجی اعزاز کے ساتھ تدفین کی گئی۔

معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی نے اپنی بے مثال سماجی اور فلاحی خدمات کی وجہ سے دنیا بھر سمیت پاکستانیوں کے دل جیت لیے تھے اسی لیے تو انہیں وہ مقام دیا گیا جو اس سے پہلے قائد اعظم محمد علی جناح، سابق صدر جنرل ضیاالحق کو دیا گیا تھا۔ عبدالستار ایدھی قائد اعظم محمد علی جناح، سابق صدر جنرل ضیاالحق کے بعد تیسری شخصیت ہیں جن کی میت کو پاک فوج کی روایتی گن کیرج وہیل کیرئیر کے ذریعے اسٹیڈیم تک پہنچایا گیا۔

عبدالستار ایدھی کے جسد خاکی کو نیشنل اسٹیڈیم کے بیرونی حصے سے لے کر اسٹیڈیم کے اندر بنے چبوترے تک گن کیرج وہیل کیرئیر کے ذریعے پہنچایا گیا۔ تدفین کے موقع پر فوجی اعزاز کی یہ روایت تاج برطانیہ کے دور سے شروع ہوئی تھی جب کہ ملکہ وکٹوریہ کے کفن باکس کی نقل وحرکت بھی اسی گاڑی کے ذریعے ہوئی تھی۔ پاکستان میں پہلی مرتبہ بانی پاکستان اور پہلے گورنر جنرل قائد اعظم کی تدفین کے موقع پر یہ روایت نظر آئی جب کہ دوسری مرتبہ سابق صدر جنرل ضیاالحق کی تدفین مکمل فوجی اعزاز کے ساتھ کی گئی جس کے بعد اب تیسری مرتبہ عبدالستا ر ایدھی کو یہ اعزاز بخشا گیا اور یوں عبدالستا ر ایدھی یہ اعزاز پانے والے پہلے سویلین پاکستانی بھی ہیں۔

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s